Genel Yazar
Şefik Özdemir
Şefikname
Yazarlarımız
Nil Karaibrahimgil
Yanlış anlaşılmayı hiç istemeyenlere
Misafir Yazarlar
Mehmet Barlas
Kelimeler yetersiz kalınca
Hilal Kaplan
İyi çocuk'lara kötü haber





İnternet-Haber.org Gazete Haberleri oku - Hürriyet gazetesi, Sabah, Posta, Milliyet, kıbrıs gazete

 

BOL KALORİLİ, YAĞLI GIDALARLA BESLENENLERİN BEYİNLERİNDE HASAR OLUŞTUĞU ORTAYA ÇIKTI.
Washington Üniversisi'de yapılan bir araştırmada,Bol kalorili, yağlı gıdalarla beslenenlerin beyinlerinde hasar oluştuğunu ortaya çıkardı.
02:00:00 1970-01-01

 

ABD'deki Washington Üniversitesi'nde yapılan bir araştırma, bol kalorili, yağlı gıdalarla beslenenlerin beyinlerinde hasar oluştuğunu ortaya çıkardı. 

 

İlk olarak fareler üzerinde yapılan araştırmada, trans yağ, kızarmış ve işlenmiş gıdaların, beyne karmaşık sinyaller gönderdiği ve bunun beyindeki iştahı kontrol eden hipotalamus isimli bölgeye kalıcı olarak hasar verdiği belirlendi. 

 

Daha sonra yapılan bir deneyde, aşırı kilolu insanların da beyinlerinin bu bölgesinde hasara rastlandı. 

 

Kısa süreli bile olsa bol kalorili gıdalarla beslenmenin beyne zarar verdiğini keşfeden araştırmacılar, beyindeki değişimin 24 saat içinde gözlenebildiğini açıkladı. 

Araştırmacılar obezitenin beyin de dahil pek çok organda ve dokuda iltihaba neden olduğunu ve hipotalamusun bu nedenle zarar görüyor olabileceğini söyledi.

 

 

 

 

 

(Gazeteport)

 




0
Kaynak: Bol kalorili, yağlı gıdalarla beslenenlerin beyinlerinde hasar oluştuğu ortaya çıktı. Bu haber  26  kere okundu
YORUMLAR (0)
Son Dakika Haberleri
FONEX'LE FUTBOL OSCARLARI GECESİ MUHTEŞEM OLDU.
Neşe Erberk, Tursil Jel'in Marka Yüzü Oldu
Keith Haring Kimdir ?
Mutluluğun sırrı nedir?
"Siyah olan hayatım beyazlaştı"
Bu Nasıl Hizmet ?
Müşteriyi böyle ezdi
KAZAYA GİDERKEN KAZA YAPTILAR
Beşiktaş'tan UEFA cezası
Eskişehirspor seyircisiz oynayacak
Sağlık Katogorisine Ait Haberler
Mutluluğun sırrı nedir?
Çift kol nakli ölümle bitti
300 milyon astım hastası var
Düşüncelerinizle obeziteden kurtulun
Baharda göz hastalıklarına dikkat
Alkol tüm organları tehdit ediyor
Madde bağımlısı bebekler!
Safra kesesinden 120 bin adet taş çıktı
"İzleme ve değerlendirme sürüyor"
Stres ve endişe sivilceyi artırıyor
 TüRKIYE LIBYADA TACA ÇıKTı
 EMENIKE'DEN FENER VE TRABZON'A
VİDEO HABERLER

Çok Okunanlar

Ayın

Haftanın

Günün

1
1
1

Çok Yorumlananlar

Ayın

Haftanın

Günün

1
1
1

Untitled Document
Burç Yorumları
 Arkadaşlarınızla aranızdaki duygusal bağları güçlendirmek için onlarla daha fazla zaman geçirmelisiniz.
 
| iletisim |   Bankalar | Künye | Künye | Yayın İlkeleri | Önemli Linkler | haber | haberler | sitemap | Charles Dickens Gerekli siteler: Google|